
Mezi naši klientelu patří tuzemské i nadnárodní společnosti.
Nějčastěji se zde vyskytují zástupci medií (internet, tisk, tv, radio) kteří mobilní služby využívají
jako přímou podporu stávajících služeb a generátor alternativních zisků.
Nějčastěji se zde vyskytují zástupci medií (internet, tisk, tv, radio) kteří mobilní služby využívají
jako přímou podporu stávajících služeb a generátor alternativních zisků.
Pecka
klient: Evropa 2 Zvoniene Expres
klient: Rádio Expres SK Fun 1 TV
klient: Sat Plus SMS šílenství
klient: KISS onlajny.cz, onlajny.sk
klient: eSports.cz Motokarta
klient: Motorola Nokia polibek
klient: Dimar Spotřeb. soutěž Pivovaru Černá Hora Magnum – 7 hříchů
VELKÁ SMS SOUTĚŽ
klient: RF HOBBY Seznamka
klient: Rádia KISS Registrace do soutěže
klient: Rádia KISS Mozaika
klient: Springermedia Rodinný dům
klient: Springermedia
klient: Evropa 2 Zvoniene Expres
klient: Rádio Expres SK Fun 1 TV
klient: Sat Plus SMS šílenství
klient: KISS onlajny.cz, onlajny.sk
klient: eSports.cz Motokarta
klient: Motorola Nokia polibek
klient: Dimar Spotřeb. soutěž Pivovaru Černá Hora Magnum – 7 hříchů
VELKÁ SMS SOUTĚŽ
klient: RF HOBBY Seznamka
klient: Rádia KISS Registrace do soutěže
klient: Rádia KISS Mozaika
klient: Springermedia Rodinný dům
klient: Springermedia
Motokarta
Klient: Motorola CZ
MB navrhl a kompletně zabezpečil velice úspěšnou soutěž s Motorolu RAZR V3.
Po ČR proběhla distribuce letáků - MOTOKARET - s unikátním kódem. Soutěžící s kartou musel navštívit určené prodejní místo, kde byl tento kód přes propagovaný výrobek (Motorola V3 RAZR) zaslán k ověření a zpět se vrátila informace o výhře (RAZR nebo polyfonní melodie).
Tato akce byla realizována přes wapové rozhraní, což snížilo náklady na odesílání SMS o výhře a byly tak ušetřeny náklady ve výši několika milionů Kč, také byl distribuován mobilní obsah.
Zároveň jsme vytvořili portál www.mojemoto.cz,
který poskytoval informační podporu pro soutěžící, za stejným účelem byla nasazena i telefonická HOT Line.
Po ČR proběhla distribuce letáků - MOTOKARET - s unikátním kódem. Soutěžící s kartou musel navštívit určené prodejní místo, kde byl tento kód přes propagovaný výrobek (Motorola V3 RAZR) zaslán k ověření a zpět se vrátila informace o výhře (RAZR nebo polyfonní melodie).
Tato akce byla realizována přes wapové rozhraní, což snížilo náklady na odesílání SMS o výhře a byly tak ušetřeny náklady ve výši několika milionů Kč, také byl distribuován mobilní obsah.
Zároveň jsme vytvořili portál www.mojemoto.cz,
který poskytoval informační podporu pro soutěžící, za stejným účelem byla nasazena i telefonická HOT Line.
Projekt Motokarta získal 1. místo
v národní marketingové soutěži
Český Direkt
v národní marketingové soutěži
Český Direkt